Vabruari är över säger man men det tar vi med en nypa salt här hemma! 


Men jag ber till gudarna att det är sant ändå börjar vi Mars månad att vabba för Niklas, då dem trodde på förskolan att han hade fått ögoninflammation men nja var inget större fel på han när jag fick hem han. Men bra att de för en gång skull ringde oss :) 

På måndag är det ny vecka med nya möjligheter, jag hoppas att den här månaden är då jag kommer igång med lite träning om orken och energi infinner sig mer :) 

Att vara sjuk och fika 7 dagar i vecka sätter sina spår på en sliten mammakropp och känner verkligen att motion hade varit fint att få in i vardagen igen. Men måste verkligen lyssna på kroppen så jag orkar annars är jag tillbaka på ruta ett igen med sjukskrivningar! 

Låt våren kommer med lite sol och ny energi så är vi på gång igen! :) 


Kommentera

Publiceras ej