Det här med att ta tag i bloggandet är svårar än vad man kan tror framför allt när man hela tiden ligger sjuk!
Här hemma har vinterkräksjukan gått, jag, flisan o niklas har fått det, nu väntar vi bara på att Tommy ska få det med så kanske vi kan var frisk efter det...
Har inte jobbat en helg på säker 1 ½ månad, blir alltid sjuk så jag måste sjukskriva mig - lika så var det den här helgen som var, skulle vara ledig fredag och sen jobba lör,sön, mån men som ett brev på posten kom den där jäkla vinterkräksjukan natten mellan tors/fre så var den helgen förstörd!
Ska bli spännande och se vad man får i lön den månaden men inte e sjukskriven något...
 
Snart, snart kommer våren och DÅ kanske de e våran tur att bli friska och få tillbaka energin!
 
Har bestämt mig för att läsa upp några kurser som jag inte har för att kunna söka in till två högskoleutbidlningar, känner att jag har nått botten av att alltid vara sjuk bara för jag jobbar. Så kanske dax att testa på något nytt och skola om sig helt medans barnen är små...
Första steget blir att fixa kurserna på distans här hemma medans barnen är på förskolan, den dagen jag är ledig från jobb :) Värt ett försök!
 
 

Kommentera

Publiceras ej