Veckorna elle dagarna rasar iväg i väldigt fart när man jobbar!

Hinner inte tänka att snart e de helg och så är helgen över. MEN så skönt att ha helg!

Jobbar ju ändå bara 75% men hinner inte med så mycket mer än jobb, hämta barn och laga mat och sen är det läggdags och strax där efter går jag och lägger mig!

Inte mycket mer hinner man med under en dag! Hade velat få in lite träning för min rygg säger att det kan vara bra att bygga upp lite bättre muskler, nu när de är kroppsarbete 8h om dagen igen :)

Men det kanske kommer än så länge är ju hela den här processen att hitta en ny rutin i vardagen fortfarande igång!

Snart har de gått 4 veckor som jag började och tror om en månad till så kommer jag nog ha fått kläm på det mesta på jobbet! Idag var de extra roligt att jobba för allt gick så bra med att hålla tider och göra saker rätt och få vara ute i butiken och träffa kunder :)

Sen fick jag en liten egoboost av min andra chef (tror jag de blir) igår och då går man till jobb men lite lättare steg helt klart!

Nu film sen sova! Ingen klocka som ringer 03:30 ber till gudarna att barnen sover till 6!

Kommentera

Publiceras ej