Första veckan på nya året och första jobbveckan efter alla sjukdomar!
Något trött i kroppen men inte så konstigt, de kan bara bli bättre :)
 
Flisan kämpar på att sova utan napp och resultatet är att hon vaknar vid 3-tiden och vägra somna om... Zzzz
Så där e en anledning att man e trött för man går upp runt 4 men det är ju förvisso bra för min del för nästa vecka ringer kl på 03:20 hela veckan + helgen.
 
Nytt år = nytt schema på jobbet, jag e inte så överförtjust i det men ska ge det en ärlig chans för de verka som de bara är jag som inte är nöjd med upplägget på det. Så jag hoppas vi kommer ha en utvädering av det efter dem första 6 veckorna som de rullar, för i lägnden känner jag att jag inte kommer att orka jobba så skiftande tider utan ha mer skift-schem över det hela men tiden för utvissa vad som händer :)
 
Snön och kylan kom inatt så var skönt att slippa åka till jobbet idag och imorgon för vi väl hoppas de mesta är undan röjt på vägarna :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej