Här hade de som vanligt ekat tomt...
Och jag är fortfarande sjuk men den här gången med halsfluss så jag fick pencellin utskrivet. Är sjukskriven till onsdag nästa vecka som det ser ut nu.
 
Ska försöka börja blogga lite mera då min äslking gav mig en ny dator i julklapp som gör det hela lite roligare :)
den här gången ska jag vara rädd om den och inte ta död på den efter 6 månander...
 
Här hemma har vi haft en lugn jul med lite julfirande, vi fir
ade jul förra vecka hos min mamma så igår blev det bara ett litet julbord med vår lilla familj + min lillebror och tommys mamma. precis lagom mycket folk och paket för den delen :)
 
Vi hade satsat på max 3 paket var till barnen och det sluta med 6 men då var den en hel del kläder som låg där under granen, inte en massa onödig leksaker som vi skulle få spunk på efter en timme :P
 
Barnen verka väldigt nöjda med sina julklappar, flisan fick en sännghimmel och en "ny" surfplatta med rosa fodral och niklas älskade sin nya pjamas med bamse och sina babblare :)
 
Idag har vi redan hunnit med en långpromenad då barnen vaknar runt 5-6tiden så dagarna blir väldigt långa här hemma men vi har "jullov" så vi tar dagarna som de kommer här hemma i sjukstugan - nästa år då ska vi allt vara friska här hemma :)
 
GOD JUL PÅ ER ALLA!
 
 

Kommentera

Publiceras ej