På just den här bilden e en av tre sjuka men det vara inte länge. Tog cirka 12h sen låg hela familjen i 40 graders feber, hosta och halsont och det har inte släppt än. Jag blir bara sämre men barnen verka återhämta sig, Niklas som e extremt grinig och vägra sova något överhuvudtaget och lika så är hans pappa är supergring. Dessa manssjukdomar!

Så underlättar inte att alla e sjuka här hemma! Fy sköven vilken tuff vinter vi har haft och vabruari har inte ens börjat!

Ska ringa vårdcentralen imorgon och be dem ta en odling på oss alla. Går cirka 14 dagar sen e jag eller Niklas sjuka. Som sagt har varit sjukskriven en hel månad på de tre månaderna jag har jobbat och det verka inte vara över än...

Ringde min chef innan och hon bad om ursäkt att hon skratta men jag e alltid sjuk slår aldrig fel, de kan räkna ut det på förhand att jag kommer bli sjuk!

Ge mig vår och sol och värme nu!

Kommentera

Publiceras ej