Jag fattar inte hur jag ska hitta tillbaka till orken och energin efter sjukdom på sjukdom på sjukdom!

Har en klump i magen varje gång jag ringer jobbet för att säga att jag är sjuk och fått sjukskrivning igen! Nu är vi inne på vecka två igen...

Har muskelkramp i benen efter influensan som gör att jag inte kan lyfta eller sitta ner längre stunder och ännu värre är de på natten när man ska sova, vet inte hur ofta jag vaknar av att det värker så jag börjar gråta och måste ställa mig upp och gå!

Imorgon ska jag tillbaka till vårdcentralen och ta en massa blodprover för att se hur mitt immunförsvar är. Då jag varit sjuk tillochfrån sen november och aldrig blir frisk. Jag hopps att det visar något så att man får på pappret att nåt är fel och man inte "bara" bli förkyld och sjuk utan anledning.

Man blir allt annat än positiv när man aldrig känner att de vänder! Jag hoppas med våren att orken kommer ikapp. Vill jobba, vill vara med barnen, vill hitta på saker men just nu orkar jag knappt med mig själv!

Imorgon är det daga för barnen att gå till förskolan efter deras influensa vecka och jag ber till gudarna att dem inte drar hem nån mer sjukdom!

Jag ska ta till vara den här veckan som jag är hemma ytterligare och försöka hitta lite energi. Men svårt när de e just benen som strejkar vågar knappt köra bilen då de gör så jäkla ont!

Botten är nod så de kan inte bli tyngre än vad de är nu, så nu får vi titta efter ljuset i tunneln och vårens ankomst så småningom om :)

Kommentera

Publiceras ej